eelma

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av eelma - 20 mars 2011 10:07

hej, jag har verkligen varit sämst på att blogga denna veckan.. har inte orkat lixom. men det har hänt en hel del faktiskt. jag har ju varit och praoat hela vecka, på Järnia, och det har varit helt okej faktiskt. I fredags började jag känna att jag mådde lite dåligt och att jag va jätte trött.. sen väntade jag på evelina som skulle komma med tåget och sen gick vi och köpte godis, haha ganska mycket. vi skulle ju ta gymnasie bussen hem sen som kom 10 över 4 typ, så jag och evelina stog och väntade men trodde inte bussen skulle komma dit för vi va dom enda som stog där ! men tillslut kom den iaf. HAHAHA, sen när vi skulle börja gå hem till mig så hjälptes jag och evelina åt att bära påsen med tacosaker och dricka i, hahahah evelina halkade och handtaget på påsen gick sönder ! hahaha jag skrattade säkert 5 minuter och fick inte fram ett ord ! klantig är hon... vi skulle ju fortsätta gå och hon fick försöka hålla där det hade gått sönder med det gick inte så jag fick gå med påsen i famnen typ 2 km ! ahahahah!

sen när vi kom hem så kände jag mig jätte dålig så vi gjorde tacos men jag åt inget och vi tittade på film och jag somnade. när jag sen vaknade klockan typ 9 igen så va jag jätte varm! :o minst 40 graders feber!!! kände hur det bara brände runt ögonen.. :o

iaf så sov jag och evelina sen väldigt gott i min lilla säng :) helgen har ju varit lätt bäst !

  förlåt hjärtat, men när du tar en massa ego bilder så måste jag iaf lägga ut en ! HAHA !   vi mår bra osv...     Hört att vi är snygga osv... !

Ovido - Quiz & Flashcards