eelma

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av eelma - 12 mars 2011 14:57

oj vad tiden går fort ! :o tyckte klockan va halv 1 för bara en liten stund sedan ju, hmm... Har suttit och läst lite på Kissies blogg, eller Alexandra Larsson som hon egentligen heter, och jag tycker den är ganska underhållande. Visst jag tycker inte hon är snygg och hon kanske inte säger mycket vettigt, men det får tiden att gå, haha ;) själv tycker jag inte om hennes utseende, hon har fint hår men hon är smal som en pinne! smalare ben får man leta efter, hon har ju knappt nån rumpa heller ju. tycker det är snyggare med lite kurvor om jag ska va ärlig (; att banta, operera brösten, förstora läpparna och gud vet vad när hon bara är 19 år tycker jag är lite väl ungt. jag menar visst hon kanske vill se bra ut men jag tror inte hon har nån större lycka av allt det om 10 år. Jag har inget emot hennes bloggande eftersom jag själv bloggar men jag, personligen, tycker att det är löjligt alltihop. all media och sån skit borde ju faktisk snacka om nått annat, något som fler bryr sig om. Seriöst, vem bryr sig egetligen om all smörja och skit som skrivs ? ja hon kan ha ett dåligt inflytande på unga tjejer, äta barnmat? lixom vem fan får för sig nått sånt ? löjligt att ens testa, kanske funkar, men hallå? ah, som sagt så tycker jag att det är väldigt löjligt alltihop!
Själv är jag ju 14 och jag påverkas inte alls av henne eller några andra kända bloggerskor. jag tycker det är snyggt med lite kurvor och så man inte är smal och nästan genomskinlig ! fy nej, kyrvor is tha shit ! Och bara för att någon känd bloggerska eller what ever käkar barnmat eller opererar sig så tycker jag inte att alla tjejer ska göra likadant.

 


nej nu ska jag ta en dusch sen packa och fixa för att åka till Åsa ! :)


kram



Av eelma - 12 mars 2011 12:39

tjabba tjena hallå ! idag är det lördag, inget speciellt sådär kanske.

glömde nog blogga igår ;o eller ja, jag har väll ingen ork över till det... men jaja, nu ska jag se posetivt och se alla möjligheter som kommer ! :)ni får nog veta vad jag menar snart.

Igår, fredag, skola... ingen hit sådär men det va helt okej. sista dagen innan prao så på måndag och två veckor framåt ska jag praoa, lite nervöst faktiskt. Dagen började med HK, läste lite om tvätt, stök en skjorta och gjorde apelsin sallad med råsocker, kanel och någon mer krydda och vi fick vanilj galss till. Glassen och apelsinerna va gott med kryddsockersaken va äcklig ;s sen matte,vad ska man säga om det? sög som vanligt. Men på SOn kollade vi på direktsända bilder från Japan, tycker verkligen det är hemskt! tänk att på bara några minuter dör flera människor och en hel stad förstörs! helt sjukt egentligen..

efter det hade vi elevensval, musik. vi började 13.50 och slutade 14.10, för att elen slutade funka vi inte kunde spela piano eller trummor, eller bas för den delen. Men jag, Andreas, David och Gustav gick till Ica, kan säga ett efter det va jag grinig och lite lättretad. förlåt för det..

Men Idag är det en annan dag, ska vidare till Åsa senare idag. toppen :)

 

Smile with all your heart. Because after rain, sunshine will come.

Ovido - Quiz & Flashcards