eelma

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av eelma - 5 mars 2011 12:44

hejsan ! vaknade runt 11 och har inte gjort speciellt mycket sen dess.

gick ner direkt när jag vakna och då sitter hela familjen runt bordet och äter frukost och pratar, mys :) vi satt och snackade lite om filmer och sånt, så vi bestämde att vi skulle åka på bio! gullivers resor :) hehe, det va ca ett år sen jag va på bio senast! :o

hoppas allas lördag började lika bra som min!



blogg u later, puss.

Av eelma - 5 mars 2011 00:27

hejhej, har inte känt för att blogga dom senaste dagarna, har inte varit nått speciellt. Har haft en del läxor och så. En vecka kvar, och sen prao...järnia here i come ! (h)

idag har det väll varit en lugn och ganska chill dag. Lämnade in so arbetet idag, fick reda på matte provet, vikarie på hk och musik med etta, ganska bra faktiskt.

Hoppas på att man kan hitta på nått under helgen så man kommer på lite andra tankar, känner att det behövs just nu.

Mamma, pappa och bigbrother sitter nere och kollar skräckis, mirrors. nej usch, inget för mig kan jag ju säga, så jag tog min dator upp och sitter nu här och lyssnar på lite skön musik och pratar med Clara, puss på henne :*

nu orkar jag inte skriva mer, hihi.

  


blogg u later!


Ovido - Quiz & Flashcards