eelma

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av eelma - 28 februari 2011 22:36


sometimes we try to hide our best side of ourselves. so that only the really special people get to share them with us.
 
och med det säger jag godnatt och sov gott !

Av eelma - 28 februari 2011 18:34

Sitter här och tar bort mitt nagellack, ska göra om det. ni får se senare, när det är klart, hur det blir :)

     

Idag har jag och min fina pojkvän varit tillsammans i en hel månad, tiden går fort!

jag älskar honom jätte mycket och han är verkligen underbar !

han får mig att må bra och skratta, det tycker jag är viktigt. han vet alltid vad han ska säga. han lyssnar på det jag säger, det är jag så glad för ! Jag älskar dig simon.

 

<3

 

 


Av eelma - 28 februari 2011 16:01

hejhej! kom hem för en liten stund sen, sitter här och äter lite och kollar bygglov med min sjuka lillasyster, feber och förkyld. haha !

Dagen har varit helt okej. lite stökigt idag menmen, så äre.

Imorgon äre matte prov... men det ska nog gå bra, hoppas jag ! ;)

nån som vill hitta på nått i veckan ? säg bara till isf! :)

  flingor och youghurt, macka och äpplejuice! muuuums (:


TTYL

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards