eelma

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av eelma - 22 februari 2011 22:10

chennare :)

Nu ska jag nog ta mig en liten dusch och sen packa ner sakerna jag ska ha med till Åsa. Sen ska jag somna till att läsa på prov lappen till spanska provet jag har imorgon, håller tummarna för ett G ! (a)

haha en liten och söt bebis elma!


Godnatt ! ♥  

Av eelma - 22 februari 2011 16:38

hejsan. Min dag har väll inte varit riktigt toppen.. Vaknade i ett iskallt rum imorse, ingen hit. Jo och igår så hände det nått med min rygg så har haft ont hela dagen, och mitt knä har inte varit som det ska det heller ! åh, inte kul! varför kan det inte bara vara bra hela tiden ? varför måste man ha ont och vara trött ? det vore ju så bra om man slapp allt sånt, eller hur?! Iaf så hade vi idrott, körde toppsboll, haha något kuligt påhitt dom har kommit på på våran skola ! ;) Tog det ganska lugnt hela lektionen pga min rygg. Hahaha, gick mest omkring och skrek när bollen kom nära.. är lite bollrädd sådär.... :$

Nu ska jag väll ta och plugga lite, lägga in lite bra musik på min mp3 och sen packa min väska jag ska ha med mig till Åsa imorgon, ska sova där för på torsdagen ska vi åka skidor i Ulricehamn med skolan. orkar inte ta med allt på bussen på morgonen till skolan så åker med Åsa ist :) Kommer nog bli en kanon dag, torsdag, ska lära min lille Andreas att åka... han har bara åkt en enda gång i hela sitt liv, sött :') haha !


Sen tänkte jag börja visa lite vad jag har på mig på dagarna :)

Dagens look:

  

blus (lindex)

cardigan (hm)

Jeans (gina tricot)

Armband (fått från Åsa)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards