eelma

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av eelma - 14 februari 2011 11:11

godmorgon sötnosar! :) eller ja för mig är det morgon vaknade typ precis .

IDAG ÄR DET ALLA HJÄRTANS DAG! ah, inget speciellt kanske? men personligen så tycker jag att det är en lite små mysig dag. Det som är så bra är att man inte behöver spendera dagen med sin pojkvän eller flickvän, men kan lika gärna hitta på nått mysigt med sina vänner ! :) Min simon är ju i fjällen så jag får väll hitta på nått med någon annan, så Åsa kommer nog hit ikväll så ska vi se på film och bara mysa. vad ska ni göra idag, alla hjärtans dag?

Fixade förövrigt en fin spellista på soptify, grymt fina låtar :)

Almost Lover - Steve Malley

Kindley Unspoken - Kate Voegele

Till Hiva - Melissa Horn

Collide - Howie Day


sen vill jag säga att om ni kommenterar eller skriver en fråga så tycker jag att ni kan skriva era namn, annars svarar jag inte , tack :)

  


Glad Alla Hjärtans Dag ! Puss !


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards