eelma

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av eelma - 9 februari 2011 19:19

hej hej! min dag har varit toppen! hur har din dag varit ? (:

Dagen började med att jag försov mig, men hade inställd första lektion, Engelska. Satt och spelade skitgubbe med Eric, Johannes och David tills Spanskan började :) Spanskan va inget speciellt, bara jobb och lite snack.efter det en och en halv timmes rast typ. satt med Andreas, Simon och Robin i soffan. myyyys :) Va inte med på Idrotten idag heller, glömde kläder. Sen svenska, inget speciellt. läste bara.
Gick hem med bästa ebba efter skolan, super mys! Vi åt lite och snackade, kollade på film, Paranormal Activity,  HAHA fan va rädd jag blev där ett tag asså ! kommer inte kunna sova inatt! :$

Nu kollar jag på tv sen ska jag nog dusha :)


ha de. Ciao, puss :*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards