eelma

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av eelma - 5 februari 2011 22:21

sitter hos åsa. Blir ett litet inlägg ! Kollar på film. vi lagade jätte god mat och gjorde choklad hallon glass, som inte är färdig än ... -.-

    

HAHA, mjo vi är allt snygga! :D ha de. puss, ciao :*

Av eelma - 5 februari 2011 17:10

blev ändrade planer så har städat och lite sånt idag. och nu snart ska jag åka till Åsa, kommer bli en super mysig kväll. ska väll laga nån god mat och kolla på film. tar med kameran så det blir lite kort tagna också (:

blir nog inget inlägg senare ikväll, men vi får väll se. annars så skriver jag väll imorgon :)

ska packa ner mina saker och sen drar jag. nås på mobilen!

Kommer lite mer godingar jag hittat på H&M. njuuuut ! ;)

     

duper sött alltihop! (:

ha de bra. puss ciao ! :* 

Av eelma - 5 februari 2011 00:39

nu är klockan 00.40, ganska trött. suttit vid datorn nu ett tag, ingen social typ (n) förutom Simon som smsar, men han somnar väll snart om jag känner honom rätt;)

kollat på lite kläder och sånt på H&M. älskar det. lägger ut nån goding innan jag somnar !
blir nog en ganska bra dag imorgon. Kanska upp till backen och åka lite skidor imorgon. och på eftermiddagen/kvällen åker jag till Åsa för lite mys! sover för hoppningsvis över hos henne, bloggar antagligen inget imorgon kväll om inte från hennes dator.  :)


     


Ha de! puss, ciao. :*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards